میدونم بامنی...
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 26 آذر 1393
ن : محمددانیال

میدونم بامنی...

مرتضی پاشایی میگفت:

نگران منی که نگیره دلم...

 

خدا هیچ وقت نذاره دلت بگیره...

ممنوم ازت...

 

تو هم بمون



نظرات شما عزیزان:

محیـــا
ساعت1:15---28 آذر 1393
در دورانی که همه دنبال چشمان زیبا هستند تو به دنبال نگاه زیبا باش
پاسخ: حوای من برخود مگیر این خود ستایی را...که بی شک در زمین و آسمانت آدمی نیست... قهوه ات را بنوش و باور کن...من به فنجان تو نمیگنجم...دیده ام در جهان نما چشمی...که به تکرار میکشد فارغ... همواره چون من نه...فقط یک لحظه خوب من بیاندیش.....لبریزی از گفتن و نگفتنم....غم آنقدر دارم که...که تمام فصل ها را بر سفره رنگین خود بنشانمت...بنشین...فقط یک لحظه بیاندیش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.